Thursday, March 27, 2008

Despre plagiat in lumea SEO

Ieri m-a contactat un domn, foarte direct, intrebandu-ma daca al meu este situl care se ocupa de promovare pe Internet, promovaresite.ro. In urma raspunsului meu afirmativ mi-a spus ca "am furat continut de pe alt site". Nu zau ! Chiar asa ? In lumea SEO in Romania exista destui "wannabe", care neavand altceva mai bun de facut, sunt convinsi ca promovarea pe web este un lucru usor si simplu.

Am reusit sa aflu de la el care este acel site, intr-adevar situl are acelasi continut cu al meu. De fapt repeta paragrafe intregi din situl meu. Ceea ce nu stie el insa este ca eu pot dovedi ca Promovare Site exista in aceasta forma de cativa ani buni. Iar al lui...de cateva luni.

Ce nu inteleg totusi este: cum cineva care a furat continutul altui site ii scrie proprietarului sitului initial sa-i spuna acest lucru. Socant ! Exista doua ipoteze:
1. Sau "merge la intimidare", crede ca are de-a face cu copii de doi ani sau cu niste pusti care acum termina liceul care ...vaaai, se sperie ca le scrie cineva.
2. Sau omul are niste bani si vrea sa-i investeasca. Altcineva i-a facut acel site, a copiat un site care este foarte bine plasat in Google sperand ca si situl copiat va avea acelasi rezultat. Doar ca ce nu stiu acesti domni este ca Google penalizeaza continutul duplicat, si google este destul de dezvoltat incat sa stie care site este originalul si care este copia. Deci nu vor avea nici o sansa.

Ce urmeaza ?

Proprietarul sitului are cinci zile incepand de ieri pentru a sterge sau modifica acel site. Daca nu isi modifica situl pana saptamana viitoare il voi actiona in instanta pentru plagiat. Ii voi cere daune materiale rezultate din copierea sitului si scaderea numarului de potentiali clienti ai mei.

Asteptam cu interes continuarea...

No comments: